انجلینا گم شده انجلینا گم شده
بدو بدو 1 بار ببین عاشقش میشی
تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1390
نویسنده : writer

آنجلینا به ندرت بصورت اینترنتی خرید می کند زیرا اینکار برای او خیلی گیج کننده و مشکل است !

این بازیگر مشهور هالیوود که به همراه همسرش براد پیت از شش کودک نگهداری می کند ، سعی کرد خرید کریسمس امسال را از طریق وب سایت آمازون انجام دهد اما این وب سایت از نظر او خیلی پیچیده و گسترده بود و او نتوانست از این طریق خرید کند.

او می گوید:"ما همیشه خرید کریسمس را خیلی زود انجام می دهیم زیرا معمولا" در تعطیلات کریسمس ما به سفر می رویم ."


 
هفته پیش ، من و براد برای اولین بار به سایت آمازون مراجعه کردیم اما این وب سایت آنقدر بزرگ و پیچیده بود که ما در آن گم شدیم . بعد از یک ساعت آنقدر گیج و سردرگم شده بودیم که کامپیوتر را خاموش کردیم ."

" ذهن من بیش از حد مشغول است و من واقعا" نمی توانم روی یک چیز خاص تمرکز کنم و به همین دلیل ترجیح می دهم بجای اینترنت از کاتالوگها استفاده کنم ."

آنجلینا جولی اخیرا" اعتراف کرد که با هیچ زنی دوست نیست .

او گفت:"اگر دقت کرده باشید من در فیلمها با هیچ زنی دوست نیستم . اگر راستش را بخواهید در زندگی واقعی نیز با زنهای زیادی ارتباط ندارم و دوست نیستم و بیشتر اوقات ترجیح می دهم در خانه بمانم. من خیلی اجتماعی نیستم وزیاد با زنها معاشرت نمی کنم ."

"بیشتر ترجیح می دهم با اعضای خانواده ام معاشرت و صحبت کنم. اغلب با براد صحبت می کنم ... نمی دانم چرا اما دوستان زیادی ندارم که بتوانم با آنها صحبت کنم . در واقع براد تنها هم صحبت من است."


منبع: آفتاب




|
امتیاز مطلب : 56
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
موضوعات مرتبط: اخبار و اطلاعات , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
مراقب باشید تو این جنگل مطالب گم نشید.این یه عکس از سرزمینمونه. اینجارو به دوستاتون معرفی کنید. محمد حسین حیدری فرد اهل زنجان محله ی انصاریه در خدمتتونم.:)